MaGaNiNO
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طريقـــك الـى الجنـــون

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسفة انا لست جارية

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
frgnia
مشرف النكت
مشرف النكت

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 4:39 am

No اسفة سيدى انا لست بجارية

لا انكر انك من علمتنى الحب وانك علمتنى كيف احب

لا انكر انى احبك وانك الوحيد الذى جعلنى احب

علمتنى ما معنى الحياة

لكن استاذى العزيز نسيت ان تعلمنى شئ

نسيت ان تعلمنى كيف اكون جارية لا فلنقول انك فشلت ان تعلمنى نعم استاذى نعم حبيبى لا يامن كنت حبيبى

انا لست بجارية
انا لست براهبة فى محراب حبك
انا لست مريونت

اسفةيا مكنت حبيبى انت لست انسان يبحث عن الحب لكن انت تريد ان تمتلك من تحب Sad
Admin
Admin
Admin

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالأربعاء مارس 11, 2009 3:35 pm

كلامك جميل جدا
الحب ليس امتلاك و لكن
احساس جميل متبادل بين الطرفين
واذا لم يوجد هذا التفاهم
فمن الافضل عدم الحب
او لا حب بعد اليوم
http://hawks.ahlamontada.com
اسراء
زائر
Anonymous

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالخميس مارس 12, 2009 9:46 am

اصب حاجة بجد لما تحب حد اووووى وهى مش مصدقك يمكن عشان هو اتخدع كتتيير بس انا بجد حبيتة اووى وهو طلب اننا نبعد بس فى نفس الوقت اصحاب عارفين اصعب حاجة لما يكون حبيبك قدامك بس للاسف مش قادر حتى تقولة بحبك او وحشتنى بجد انا عمرى مش هاسيبة انا حبييتة اوى
frgnia
مشرف النكت
مشرف النكت

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالخميس مارس 12, 2009 7:27 pm

مستر هانى

اولا شكرا على قرائتك موضوعى

ثانيا من قال ان الحب مات

الحب غريزة الحب لا يموت

راجع حسباتك تانى من الممكن ان تكون انت من قتل الحب
frgnia
مشرف النكت
مشرف النكت

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 5:44 am

سراء غلبا انا عرفت حبيبك
الحب كرامة الحب اجمل واسمى ما فى الوجود يمكن اكون

اكتر وحدة حببها جرحها لكن انا لسة متمسكة بمبداء ان الحب غريزة الحب نصيب

الحب كالموت ياتى فى اى لحظة واى وقت
اسراء
زائر
Anonymous

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالأحد مارس 15, 2009 7:36 am

على العموم انا خلاص قررت انى مش هاحب حد تانى لانى اتعقدت بجد بمعنى كلمة التعقيد وان الحب اكبر نعمة للى يعرف قيمتة ويحس باللى بيحبة مش يسيبة ادامة يتعزب كل لما اشوفة خلاص مابقتش تفرق معايا خااالص وبصراحة انا تعبت اووى انى احب حد وهو مش شايفى اوبمعنى اصح مش عاي يشوف غير جراحة وبيدور عليها انا واللة لو فى مكانة ادور على بيحبنى وانسى اللى جرحنى واللى كمان مستعد يعمل اى حاجة عشان خاطر الحب
lola
مشرف بولوتيكا

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 2:56 pm

اسراء اسمعى كلامى انتى لسه صغيرة واكيد هتلاقى مية واحد يحبك بجد من غير ما يجرحك ممكن يكون حبيبك قالك فعلا انه بيحبك بس ممكن يكون اعجاب وهو معرفش يعبر عنه صح . فكرى تانى ومتصدقيش اى كلمه تتقال لك
اسراء
زائر
Anonymous

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 2:23 pm

بجد شكرا اوى ياهالةعلى نصحيتك وبجد مااارسى اوى ليكى بس يارب انا اسمع الكلام واقدر انسى عشان انا عمرى ماهنسى وياريت بس يسامحنى عشان انا زعلتة وكلمتة بطريقة مش كويس بجد انا اسفة بس كنت على اخرى وكان لازم افضفض وكمان انا بشكرك تانى ياهالة على نصيحتك وانى كمان مصدقش كل الكلام اللى يتقالى وعلى فكرة انتى باين عليكى مجروحة ربنا معانا كلنا
lola
مشرف بولوتيكا

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 3:30 pm

العفو يا اسراء ما انتى برده نصحتينى نصيحه قبل كده وانا بحاول اعمل بيها دلوقتى لانى فعلا هو ده وقتها............
lola
مشرف بولوتيكا

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 3:35 pm

ولو لقيتى نفسك محتاجه تبعدى عن الشخص اللى بتحبيه ابعدى بس حاولى تبعدى واحده واحده لانك مش هتقدرى تبعدى فجأة وممكن تتعبى....
roaa
مشرف بولوتيكا

اسفة انا لست جارية Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسفة انا لست جارية   اسفة انا لست جارية I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 3:40 pm

انا عمرى ماهبعد لانى مش هاقدر خاالص الا لو هو وقالى ابعدى بقوللك هو انا نصحتك قبل كدة هو انتى تعرفينى

اسفة انا لست جارية
صفحة 1 من اصل 1